lugna puckar

Lite ont i armen under tisdag kväll och onsdagen. Idag är jag/vi bara lite ömma. Annars niente, nada, ingenting, nichts. Ja, från sprutan alltså. Fast det kommer väl sedan enligt alla domedagsprofeter ute i mediavärlden!? Ja, jag är otroligt trött på all hype som skapas kring minsta lilla. Svinisen beskylls för minsta lilla sak nuförtiden och kommer väl få ha den rollen ett halvt decennie fram över. Finns det inte någon där ute som ställer sig frågan varför - mer än jag!? Allt, och jag menar verkligen allt!, slås in i ett sådant hypepaket och gör oss stackars människor än mer förvirrade. Och vi går och inbillar oss att vi är de smartaste djuren här på planeten!? Ja, människor där ute; vi är inte annat än djur - däggdjur för att vara lite mer specifik. Vi ska ha begåvats (?) med förnuft, men jag tycker inte att vi är speciellt förnuftiga längre. Vi kommer faktiskt närmre vårt ursprung - inser jag nu med ett litet leende på läpparna - eftersom vi handlar på instinkt snarare än använder oss av våra hjärnor.

Hmm, inlägget blev visst inte så lugna puckar eftersom jag blev lite djup där ett tag och hetsade upp mig. Det enda jag hade tänkt skriva om var att sprutan är tagen, vi mår bra (än så länge! *whooo*) och jag ramlade INTE på vägen till sjukan! *woot*

//D.D\\
... måste iväg och köpa choklad (trots viktkampen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback