still no vettigt!?

 


Fast jag kan inte låta bli och blogga så här den sista kvarten på dagen ändå. Ska bli sängen närsomhelst tillsammans med Anne Holts Mea Culpa, som jag nämnde i förra inlägget också. Försökt få tag på den bra länge nu och äntligen fanns den inne när jag tänkte låna den. Jag har nämligen ett litet system för att få mig själv att läsa nya böcker, dvs. inte låna om bra böcker jag redan läst sjuttiotolv gånger. I de flesta pocketböcker finns det listor på böcker som finns på samma förlag som den aktuella boken. Helt sonika tog jag och rev ut tre sådana listor för ett par år sedan och har sedan följt dem när jag varit iväg för att låna lite ny spännande nöjesläsning. Hur smartigt som helst - om jag får säga det själv! - då jag har hittat många nya favoriter på det viset. Try it out vettja!

//D.D\\
... ska nanna kudde anytime now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback