stor bukett

 


... med virtuella blommor till världens underbaraste bästaste mamma, som fyller imorgon. Fast vi ska fira henne idag och jag ska väl ta och börja ta på mig ansiktet och några vettiga kläder här snart. Blir hämtade av bästaste pappan, som ska köra förbi ett par ställen så jag kan fixa klapp. Inte till mamma då... Hon kommer få något som aldrig drabbar någon fattig, men skulle det råka göra det så vill jag ge henne chansen att vara den som "drabbas". Något annat har jag tyvärr inte råd att skämma bort min mor med så här på hennes femtioårsdag. Och ska jag vara ärlig, så känns det så otroligt INTE bra. Hade inte råd att ge min far något heller, så snart måste min inkomst/utgiftsbalans slå över. Jag vill också kunna skämma bort mina föräldrar som "alla andra" gör. *suck*

//D.D\\
... som ständigt har besök av både herr och fru Ågren nuförtiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback