veckan som gått

Ska jag vara ärlig, så har den senaste veckan gått otroligt fort! Jag har inte riktigt hängt med på att en hel vecka har gått och det kan vara både fördel och nackdel. Fördel om man vill att tiden ska rinna iväg, så att saker man längtat efter sker snabbare. Nackdel om det finns massor av deadlines liggandes i framtiden, vilket är fallet för mig. Det känns verkligen inte roligt att vara mig just nu och då handlar det inte om någon julstress eller så. Nej, inte ens en sådan "lyx" får jag vara med om. Det handlar om vanlig vardaglig stress, som beror på hur många uppgifter som helst som bör lämnas in asap. Jag hinner inte lämna in dem asap...

//D.D\\
... motarbetas mest hela tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback