2 koppar kaffe senare

Nu är jag på gång så det skriker om det! Efter två koppar kaffe (inte bra för min stackars mage egentligen!) och med InFlames i högtalarna; så har jag fixat till respons åt kurskamraten, hjälpt J att hitta rätt på sin kursblogg och även påbörjat mitt eget skrivande på mitt halvfärdiga Workshop Paper. Duschen har jag dock inte kommit in i än  och nu börjar det bli lite bråttom om allt mitt hår ska hinna torka. Mmm, jag har ganska tjockt och nästan midjelångt hår, som kan ta bortåt tre timmar på sig att torka. Vill inte hålla på med hårtork då mitt hår ändå blir så attans statiskt i den torra vinterluften... så jag ska kila in i det konstgjorda vattenfallet när som helst tänkte jag. Var bara tvungen att slänga in en liten rapport här först, samt kolla in om någon av favoritbloggarna uppdaterats.

//D.D\\
... kilar vidare till bl.a.
Lillstrumpan, Leopardia, Kinkykitten, Heyli... och alla andra favoriter

Kommentarer
Postat av: Angela

Jo då.. Är inne på 11:e dagen nu.. Grymt uttråkad.. Så nej jag kommer inte gå ut själv.. =) Kan knappt gå heller för dendelen.. Fogen gör ont.. =(



A


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback