åh, jag har ju missat

Bloggen fyllde ju för tusan två år den sista januari!

Jag har haft alldeles för mycket att tänka på för att jag skulle komma ihåg det då, men det slog mig här för en liten stund sedan när jag surfade runt på andra intressanta bloggar. Är alltså inne på mitt tredje år som bloggare och kan väl stoltsera med att mitt rekord vad gäller unika besökare är 13 stycken, vilket inträffade någon gång i slutet på november 2008. Sedan har siffrorna dalat en del för att åter igen smälla till med hela nio unika besökare, men jag vet varför. Jag nämnde dagens avsnitt av Mästarnas mästare och jag antar att många var ute och sökte kommentarer, information osv. efter programmets slut. Hoppas att någon av de som hamnade här av en slump då kommer tillbaka (lämna gärna kommentar i så fall *hihi*). Annars!? Ja, antalet kommentarer kan jag ju nämna lite, men dessvärre har jag ingen möjlighet att tala om för er hur många det är totalt... Tanken var ju för ett år sedan vid ettårsdagen att göra en liten jämförelse, men eftersom blogg.se bestämde sig för att ta bort en del av statistiken när det gjorde om sidan... så ja. I'm sorry, men finns inget underlag att göra en jämförelse med. Annars hade det varit riktigt roligt! Vad jag vet är dock att jag nu är uppe i totalt 777 antal inlägg, vilket gör att jag faktiskt varit lite lat på inläggsfronten. Första året med bloggen genererade hela 341 inlägg... Eller nej!! jag har ju jobbat på och lyckats producera cirka 150 inlägg extra det här året. Wow, det var inte illa! Nu får jag se till att skriva på och öka den kvoten! Eller vad säger du läsaren!?

//D.D\\
... ska börja ragga läsare på allvar igen, så hon kan fixa ytterligare ett nytt unikrekord ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Japp, när som helst nu! Ska bli jättekul, dom är så söta <3

Vad roligt, tack!

Postat av: Emelie

Tack för stödet! Synd att inte du är våran lärare i stället =)

2009-02-04 @ 18:07:44
URL: http://tryingtospeak.blogg.se/
Postat av: leopardia

kan man säga grattis till bloggen? isf grattis bloggen!

i efterskott då...

2009-02-04 @ 23:37:09
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback