god morg... förmiddag

HeHe. Har tagit mig en sådan där sovmorgon igen, men idag var den inte ofrivillig.  Bestämde oss för att sova tills vi vaknade och som vanligt har J varit uppe flera timmar längre än mig. Varför blir det alltid så? Ja, förutom när klockan ringer tidigt, tidigt för att jag ska någonstans vill säga eftersom det får J att sova riktigt djupt. HaHa. Ja, nej... jag har tagit mig ett par skivor av Mamma Mus Alla Hjärtans Dag - limpa till frukost  och nu måste jag nog sätta igång och skriva på allvar. Det är deadline på workshop paper idag och jag som haft det nästan i stort sett färdigt sedan nästan en månad tillbaka skäms lite över att behöva sitta här hela dagen och skriva som en galning på det. Nåja, better start now, so it'll get done some time today.

//D.D\\
... ger sig ut på deadlinejakt fram till 23:59 (eller tidigare om jag har tur!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback