lite måsten också

Ja, det är inte bara slappish den här helgen eftersom det är en del planering som måste fixas till inför kommande veckan. Vill ju inte komma helt oförberedd till mina goa elever heller!?  Sedan har jag lyckats slänga ihop den där recensionen jag skulle fixa in redan igår... HaHa. Spelet lockade dock lite för mycket, så jag sköt upp skrivandet till idag. Faktiskt ett bra tag sedan jag verkligen kände för att spela, så jag tyckte att det bara var att passa på när andan väl föll på. Mmm, nu blev duschen ledig också, så då försvinner jag in där för att duscha av mig the filth som lagrats under disk och städ - stunden vi haft här. Sedan är det bara att invänta samtal från P...

//D.D\\
... ska grooma sig ordentligt nu!

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack för titten inne hos mig......och för kommentaren.

Det är alltid kul när nya läsare hittar in och tar sig tid att lämna en rad eller två.



:)

Postat av: Angelique

svar: Tack så mycket! :D

2009-02-07 @ 16:23:40
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: Ellie

Så bra :D

Får väl se när festen är över och hur sent de blir, blir de lite lagom så slänger jag upp dom senare :)



Oh tack :D

2009-02-07 @ 17:00:59
URL: http://estella.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback