now what?

Fixat i ordning min del av sammanställningen och sitter med The Corrs i hörlurarna medan jag funderar över vad jag ska tag i nu. Håller ju på att lyssna igenom alla gamla skivor jag fixat in på hårddisken, då det var evigheter sedan jag faktiskt lyssnade på dem. De har ju legat i föräldrarnas källare och även överlevt skyfallet som svämmade över redan nämnda källare. Hälften av samlingen måste jag dock diska innan jag kan slänga in dem. Foldrarna är dock bortom all räddning tror jag och det är riktigt synd då jag älskar att sitta och bläddra bland texterna och fundilera över den djupare meningen med texterna. Antar man får ge sig ut på alla möjliga text-sidor som finns ute på nätet och kolla in texterna nuförtiden, men där finns ju fortfarande risken att det är felciterat... Ah well!

//D.D\\
... tar sig i kragen och letar upp boken som ska recenseras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback