nu är det helg

I alla fall enligt mig och J!  Vi gick förbi macken och inhandlade helg-gott, dvs. folkisar, dricka, chips och godis. Så nu är det helg; långhelg dessutom. Känner verkligen att vi båda är i behov av en sådan där längre helg där dagarna bara rinner iväg och man inte har en massa måsten hängande över sig. Uppgifter som ska tas om hand går väl att göra lite pö om pö, men kan lika gärna skjutas upp till söndag. Jag har en liten recension att slänga ihop, men det är snabbt gjort när jag väl känner för att sätta mig med den. Sedan är det lite planering inför kommande vecka på praktiken, men det är nästan klart. Måste bara få ned det på papper (för min egen skull!)...

//D.D\\
... kilar iväg för att "fläta till" J

Kommentarer
Postat av: Hulda

Hej!

Jisses ja, vilket liv du verkar leva! Studier, renovering, bokläsande, filmtittande och datorspel! Hur i hecklan hinner du! Ja, mellan varven läser ser jag ju att du är ganska trött och seg ofta! Inte undra på. Inte menat som kritik utan förundran! Jag minns när jag studerade på universitetet, så hann jag inte med annat än studierna och orkade inte heller. Dessutom dagpendlade jag till studieorten. Och vi hade föreläsningar och annat hela dagarna. Jo, jag extrajobbade också för att dryga ut studiemedlen.

Det är bara att beundra dagens unga som klarar så mycket, men lite orolig blir jag över ditt tempo.

Du har bloggat länge och jag har inte läst allt, lite här och där. Men jag har inte lyckats begripa vad det är du studerar!

Dock skriver du väldigt underhållande! Och sen är det alltid roligt och intressant med att höra vad unga personer tänker. Och sen gillar jag färgen på din blogg, blått är favoritfärgen här. Och så snyggt med blommorna på sidorna.

Ja, D.D. du verkar vara en intressant person! Och nu har du ökat på dina unika besökare!

Ha det bra!

Hulda

2009-02-05 @ 15:34:32
Postat av: Angelique

svar: Haha jaa vi är ju lika på många sätt så att vi har det också förvånar mig inte alls ;)



Tack så mycket! Hoppas att du får en superbra helg :D

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback