nygammal design

Tog tillbaka min nygamla design med molnen igår kväll, då jag äntligen kommit på hur man gör en snygg banner och lägga upp som titel på bloggen. Ville ju ha det som det är nu redan förra gången jag hade den här designen, men då var jag lite för grön. HiHi. Man lär sig mycket av att snurra runt på alla underbara tipssidor, vilka jag kommer att länka till här framöver. Nu har jag dock lite för bråttom för att hinna med att leta upp alla...  Det har varit lite kaos på tvättsidan just nu, då det satt uppe lappar om att det skulle renoveras där nu under vecka 6. Inte då! Nu har de ändrat till vecka 7, så jag hade kunnat tvättat i veckan. Mamma Mu och Daddy DJ ställer dock upp och lånar ut sin tvättmaskin, så att jag kan få en del kläder rena inför kommande praktikveckan. TACK!

//D.D\\
... som måste umgås med Gandalf en del också här i eftermiddag

Kommentarer
Postat av: leopardia

under blogg.se's faq hittar man en del nyttigt vad det gäller layouten oxå...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback