officiell ursäkt

Detta inlägg är en ursäkt till alla goa läsare som varit inne och läst de senaste dagarna i väntan på en uppdatering. Ber om ursäkt, men skolvardagen är fylld med överraskningar och det har betytt otroligt sena dagar för min del den här veckan. Har dock haft en suverän vecka och den har fått mig att leva upp igen. För ska jag vara helt ärlig så är jag grymt besviken på den kurs jag går för tillfället. Lärarna har fått inte bara mig att känna total aversion för en kurs som behandlar ett sådant viktigt ämne som elever i behov av särskilt stöd. Förstår du detta!? Nåja, hursomhelst så kommer ämnet som sådant och eleverna i behov av särskilt stöd alltid ligga mig varmt om hjärtat...

Nej, nu måste jag återgå till allt skrivande som väntar på mig. Uppsats som ska vara klar senast söndag och en massa sammanställningar av observationer jag gjort på skolan denna vecka. Allt för att underlätta inför slutuppgiften... HeHe.

//D.D\\
... återkommer så fort hon vill, vågar och kan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback