ofrivillig sovmorgon

Det fick bli en mer eller mindre ofrivillig sovmorgon idag, vilket känns dumt. Skäms lite, då jag tänkt sitta med "live" i LC-studion idag. Anade att det skulle bli en riktigt bra föreläsning idag, vilket jag hörde att det var, så det hade varit kul att vara med och kunna göra inlägg. Men, men... Den kommer upp här senare som inspelad, så då får jag kika på den då istället. Gräsänka blir jag nu på eftermiddag/kvällen också eftersom J drog iväg för att vara social med sin kusin nu, så då kanske jag får lite mer gjort. Matintag kommer det nog dock bli något sämre med eftersom jag oftast inte äter när jag är själv. Ja, jag vet att det är idiotiskt, men det blir bara så... Och speciellt nu när vi inte har så mycket råvaror hemma för jag är urdålig vad gäller att komma på maträtter om jag inte har "alla ingredienser". Vi får se om jag lyckas fixa en kopp te eller något i alla fall här framöver... HeHe.

//D.D\\
... ska försvinna in i studiedimman nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback