ojsan!

Såg att Leopardia varit och hälsat på efter förra inlägget och ett par till med henne, så jag hamnade faktiskt på hela arton unika besökare igår! Kul  Vi får väl se vad det blir för någon siffra idag med tanke på att jag är seg i starten idag. Ska dock försöka hålla mig ifrån statiskrapporter i varje inlägg, som det blivit nu senaste halvdygnet. Sorry! Idag är det segt som tusan och hur mycket som helst att göra. Kommer nog många inlägg idag, då jag känner att jag inte orkar med något direkt seriöst idag. Blir en hel del slappish och mindre seriöst idag; i alla fall känns det så nu. Vet ju inte vad som händer efter morgonduschen, som jag fortfarande vid lunchtid inte hunnit ta...  Skärpning på den fronten!

//D.D\\
... ska leka frisör och harva runt i J.s hår ett tag först

Kommentarer
Postat av: leopardia

Haha, jajamensan, jag hälsar på allt som oftast, även om jag är slö med kommentarer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback