segast i stan idag

Idag är det jag som tar titeln segast i stan i alla fall! Och det trots att det var min goding som var borta och var social (dvs. även drack starka drycker!) igår kväll/natt. Förstår inte varför, men han lyckas alltid med konststycket att få mig att känna mig bakis dagen efter att han druckit och jag inte druckit en droppe. Helt otroligt! Nu har det dock varit massor med strul med det mesta den senaste veckan och inte nog med det så har det varit uppgifter att skriva och hålla reda på. Och så inläsning av kurslitteratur toppas det med. A bit too much really! Fick bli att tacka nej till vikarietimmar imorgon förmiddag också... Dels för att studierna tar lite för mycket av min tid, dels för att jag känner mig lite halvdålig. Vill absolut inte bli dålig till min första vfu (läs praktik) - vecka, som börjar nu på måndag. Back to my wonderful students again! Ska bli så himla kul... Nej, nu ska jag gör mig i ordning och komma iväg på utvecklingssamtal jag ska sitta med på.

//D.D\\
... ska kludda och lyssna på GW när hon kommer hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback