sjätte för da'n

Idag blir det tydligen flitigt skrivet här på t4nk3bubbl0r och samma har det blivit när det gäller kommentering av andra bloggares inlägg. Att jag varit flitig och kommenterat andras (antar jag!) är väl anledningen till att jag då lyckats med att få det där nya unikrekordet redan idag... HiHi. Hela fjorton unika är jag uppe i och då är inte dagen slut än. Sitter ju och bloggsurfar, samt bloggar själv under tiden som jag lyssnar klart på första skivan av Vem älskar Yngve Frej. Vilken härlig berättelse! 

                             


Ja, sedan har jag fått sms från en gammal klasskamrat tillika god vän som bor i Stockholm nu. Han ska trilla hem över en långhelg med början imorgon och ville hitta på något. Självklart! Det var evigheter sedan han var här senast, eller ja... I alla fall sedan han var här och vi hann med att träffas sist. Får se vad vi kan ta och hitta på då. HiHi. Har oftast blivit något med starka drycker inblandat, men vette fasiken om det inte får bli lugna gatan den här gången!? Hmm, men it ain't over 'til it's over, så jag tänker ju inte säga något om det förrän i slutet på helgen; when it is really over.

//D.D\\
... ska smurfa vidare och kommentera vidare

Kommentarer
Postat av: Alex

sv: Vissa dagar blir allt bara fel skulle jag tro:D Eller så är det för vi vill så gärna ha helgxD

Postat av: leopardia

haha, och här är ännu en unik besökare, för nu är jag runt och bloggsurfar :)

2009-02-04 @ 23:33:48
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback