uppskjuten vänträff

Mmm, min gode vän skulle spendera denna kväll med sina föräldrar, vilket jag tycker är en god idé. Speciellt eftersom han nog väldigt sällan är här "hemma" och därmed också träffar dem nästan lika sällan. Det blir att vi ses imorgon och hittar på något istället och det kanske lutar åt att sitta hemma hos mig och J och softa med en film och lite gott.  Ikväll blir det istället att spela lite onlinespel med J och våra nya "bad guys", så att de kommer upp lite i level. Fixade till en ny alldeles innan min prenumeration gick ut och vi hann väl upp till åttonde eller om det är nionde leveln på en kväll. Rätt bra jobbat faktiskt

//D.D\\
... som dock måste ta och läsa lite först

Kommentarer
Postat av: Emma

pingande efter dig =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback