elektroniska samtal

Förmiddagen har gått till en hel del elektroniska samtal, dvs. över diverse kontaktprogram som msn och skype. Inledde med ett samtal kring litteraturuppsatser, då min kurskamrat kolla min respons på hennes och även hade respons att ge till mig. Under tiden dök Lillstrumpa upp och berättade om gårdagskvällen, som hon, pojkvännen och vänner spenderade under the influence of starka drycker. Då kan det hända saker vill jag lova och det var väl vad som hände igår också. Uschi. Men, men ... sådan god medmänniska som jag är så berättar inte jag något om det utan hänvisar till hennes blogg. Ifall hon skulle vilja berätta om det själv! Avslutade dialogen med min kurskamrat efter ett tag, men då dök en annan vän upp och sade hej. Hon kom med riktigt glada nyheter, vilka jag troligtvis kan annonsera ut... Fast jag är inte riktigt säker heller, så jag återkommer om det... Ja, ett ganska långt inlägg som berättade i stort sett ingenting. HaHa. Ska försöka återkomma med ett mer informativt inlägg senare idag. 

//D.D\\
... lovar sig själv att fokusera på endast studier den närmaste timmen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback