ett enda exempel kvar

Nu sitter jag med mållinjen så nära, så nära... Jag är superseg och skulle nog egentligen behöva lägga mig när som helst för att orka komma upp och vara pigg för morgondagen, men nu är det allvar. Ett enda "visa-i-texten"-exempel har jag kvar och sedan är jag helt klar med min första uppsats till litteraturkursen i engelska! Tycker jag är riktigt snabbt gjort, då jag för bara ett par veckor sedan inte ens hade en idé till en uppsats!? Nu ska det dock fixas till ett litet citat och sedan ska den in! På fredag får jag låna Mrs. Dalloway i bokformat och så får vi se om jag kan snickra ihop en liten uppsats kring den texten och lämna in om ett par veckor. Vore inte helt fel!

//D.D\\
... aka the Duracell-kanin!?

Kommentarer
Postat av: LillaStoraJag

Hehe jo det kan vara rätt skönt ibland (med betoning på ibland :D)

Postat av: Emma

Ja du har baske mig varit en duracell kanin riktigt länge nu. Både med studier och blogginlägg verkar det som (försöker läsa ikapp lite) Bra jobbat sistah. Och grattis till VG:et som trillade in lite längre upp i bloggen.

2009-02-02 @ 14:58:35
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback