linkin park, martini och en cigg

Har ju lagt in alla mina "gamla" skivor på datorn nu när jag väl fått hem dem och nu sitter jag och lyssnar på Linkin Park's album Hybrid Theory. Jag bara svämmas över av en massa gamla minnen och det tydligaste är hur jag sitter på min gamla balkong en ljummen sommarkväll med ett glas martini och en cigg. Underbart! Sitter och får gåshud när jag tänker på det faktiskt. Fast jag måste ju erkänna att det även ger lite bitterljuva minnen, men det tänker jag inte gå in på närmare här. Det hör till "the past" och får stanna där också... Tills jag lyckats skriva färdigt på min bioman och även lyckats få den publicerad. HaHa. Until then - I won't tell!

//D.D\\
... fortsätter lyssna, minnas... och kanske skriva lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback