live från da middagsrast

Har precis ätit middag - bakpotatis med alla möjliga tillbehör - och glyst på tv lite grann. Skönt med en liten brejk i skrivandet även om jag inte har fått ner speciellt många rader än så länge. Kanske en halv sida (1.5 rads avstånd) har det blivit sedan jag satte mig här i förmiddags, men det är en välarbetad och genomtänkt halv sida också! Totalt är jag snart uppe i två sidor och har kommit lite drygt halvvägs i min outline, så jag vet inte hur det här slutar. Vi har en gräns på 1500 ord och förhoppningsvis lyckas jag att fila ner texten sedan när jag är klar med första utkastet. På musikfronten går det riktigt bra, då jag lyckats få över tjugo album. Resten är otroligt smutsiga, vilket beror på att de dränkts i lerigt regnvatten då mina föräldrars källare svämmade över. Suck. Men, men... bara att diska skivorna, så att jag i alla fall kan rädda musiken som är på dem. Samma med fodralen, men texthäftena vet jag dessvärre inte om jag kan rädda. Surt!

//D.D\\
... ska passa på och softa en stund till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback