multitasking

Sitter fortfarande och tittar/lyssnar på dagens telebild, men passar även på att kolla upp schema inför veckans närträff i English C som är nu på fredag och lördag. Måste kolla upp busstider dit och hem, vilket krånglar till det lite för mig på lördagen. Tror dock att jag skulle kunna få åka med Mamma Mu och Daddy DJ hem... Pratade med mor nyss, så är de bara friska(re) än vad de är nu så kanske de skulle kunna ta sig in. Annars blir det att gå en timme tidigare eller sitta och vänta en och en halvtimme, vilket väl ska fungera. Trist bara när Uni är helt tomt! Annars ser jag verkligen fram emot denna närträff, då vi ska träffa supervisors för C-uppsatsen bland annat. Ja, det är i stort sett bara fokus på den uppsatsen och så litteratur, vilket jag absolut inte klagar över. 

                                                  


Förutom det sitter jag och kollar upp litteraturinläsningen, citatet jag valt inför veckans diskussion och lite annat smått och gott. Ska väl även ta tag i min litteraturuppsats också. Vilken jag har bestämt ska in innan jag åker in till Karlstad nu i veckoslutet. Vet inte hur det ska gå till, men det ordnar sig nog på något vis. Lite jävlar anamma bara så ska det gå!

//D.D\\
... ska fortsätta multitaska nu

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är utmanad i min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback