sömnbefriad/-berövad!?

Hur man än tolkar rubriken, så är kontentan av den att jag inte sovit något på 24 timmar... Jag har dels inte kunnat, dels inte blivit trött. Fått en del gjort till paruppgiften, vilken jag dock skulle ha gjort lite mer på känns det som. Hinner dock med det senare idag eller under torsdagen. Gott om tid till inlämningen känns det som nu när jag fått kontakt med min partner. Stackarn har varit sjuk hela ledigheten... riktigt rejält också! Uschi! Engelskan som ska in senast måndag har jag nog fått mer eller mindre klar också. Skickade iväg den för lite respons nyss, så får vi se. Blir nog att jag skickar in både den och de sista individuella keywordsen senare idag också. Om jag inte sover bort hela dagen vill säga, men det har jag otroligt svårt att tro på. Mår så dåligt att jag nog kommer att ligga och nysa, hosta och frusta om ett par timmar igen. Och då är det ingen vits med att ligga kvar tycker jag... Inte om det är mitt på dagen eller eftermiddag/kväll i alla fall.

//D.D\\
... ska försöka sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback