tre dagar tillgodo

Sista uppgiften till kursen i SvA lämnades in halv tio i förmiddags, så nu är det fokus på English C resten av veckan. I stort behov att få sitta och bläddra igenom alla romaner jag läst senaste terminen för att hitta någon slags utgångspunkt till mina uppsatser (deadline i mars!). Försökte mig på lite brainstorming igår kväll, men det gick allt annat än bra. Suck! Idag var jag och lånade Dubliners och Union Street för sjuttielfte gången känns det som, men jag måste skumma igenom dem en gång till och se om jag inte hittar något intressant. Så ja... kanske kommer vara lite frånvarande resten av veckan. Men bara kanske!? :P

//D.D\\
... ska läsa in sig på skönlitteraturen ett par timmar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback