what a day...

Känns som om hela dagen varit upp och ner faktiskt. Gick upp sent jämfört med resten av veckans dagar. Glömde knäppa på mobiltelefon, så jag hoppas att inga viktiga samtal har gjorts till mig eller J den här förmiddagen. Inte fått något som helst vettigt gjort med studierna, trots att det känns som om det skulle ha behövts idag. Vi har inte kommit iväg till bolaget, vilket var tänkt (se nedanstående inlägg!) och mer eller mindre planerat. Ingen promenad till affären har gjorts heller, så vi har ingen mat att laga till idag. Börjar bli dags för det nu!? Ska till min handledare om lite mindre än en timme och jag har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig. Vilket kan härledas till att jag anser att allt jag har som känns vettigt att ha på sig är smutsigt. Hade tänkt tvätta idag också eftersom jag ska till Uni fredag och lördag, dvs. jag behöver något vettigt att ha på mig även imorgon och lördag. Allt detta och jag har inte varit uppe mer än tre timmar. Men! Kasserade in ett VG idag igen... HeHe. Det kändes otroligt bra!!

//D.D\\
... är dock - trots ovan negativt laddad inlägg - otroligt positivt laddad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback