remember me?

Ja, du ser rätt! Det har trillat in ett nytt inlägg här hos //D.D\\ , vilket inte har hört till vanligheterna den senaste månaden. En månad fylld med allt möjligt, som gjort att bloggarjaget fick läggas på hyllan för att inte hela mitt jag skulle brännas ut. Har haft fullt upp med studier på alla nivåer och av alla slag. Varit ute på en underbar praktikperiod igen och har som tur är en vecka att "jobba in" nästa vecka, så jag får träffa mina goa elever ytterligare ett par dagar. De har fått mig att inse än mer att det är just högstadielärare jag vill... Eller ja, lärare rent allmänt. Nu sitter jag och har bara ett examensarbete mellan mig och lärarexamen. Det känns helt otroligt att det snart är dags att komma ut i verkligheten på riktigt. Men vad jag har längtat. Dags att söka jobb också... Någon som vet om en tjänst inkl. svenska och engelska för grundskolan senare år månne? Har ju visserligen en tjänst på gång, men man vet aldrig så noga hur det blir med den saken. Det kanske kommer någon som har mer behörighet än mig för tjänsten ifråga... Skulle vara min vanliga tur. Ah well, det visar sig då... Nu är jag dock halvt om halvt tillbaka och bloggar i alla fall, men kommer nog ta det lite lugnt i starten. Bara så du vet kära läsare!

//D.D\\
... som känner att hon börjat leva igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback