utmanande inlägg





Det här är svårare än du tror! Kopiera (ctrl+c) detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (men du får skriva ditt eget namn på fråga 1)! Lycka till!


1. Vad heter du? A***

2. Ett ord på 4 bokstäver: Aber

3. Flicknamn: Amanda

4. Pojknamn: Alfons

5. Yrke: Att undervisa ;) (hehe)

6. Färg: Azurblått

7. Klädesplagg: Accessoarer... räknas dem?

8. Mat: Aborre Piccata

9. Sak i badrummet: Avlopp

10. Plats/stad: Arvika

11. En orsak att vara sen: Allmän trafikstockning?

12. Något man skriker: A men va faan!!

13. Film: AI

14. Något man dricker: Absinth

15. Band: Anthrax

16. Djur: Apa

17. Gatunamn: Alvägen

18. Bil: Aston Martin

19. Sång: Appologize


Jag utmanar:
Lillstrumpa, Kinkykitten, Lilla Stora Jag, Leopardia och Heyli

* uppdaterad 5/4 - 2009 då jag upptäckte att jag missat maträtt :S

Kommentarer
Postat av: leopardia

Haha, shit vad svårt. Jag får ta tag i det här lite senare, först ska ses ett avsnitt av life och få lite mat i magen :)

Postat av: Emma

Åhh =) Jag har ju inte varit inne här på länge, men utmaningen ska antas. Fast det får bli senare. Nu ska jag kolla klart på Robinson, sen över till Angelique en stund och imorgon är det simtävling som gäller.

2009-04-04 @ 21:14:13
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback