veckouppdateringen

Verkar som om jag inte kommer in här oftare än en gång i veckan för tillfället. Och oftast är det i samband med panikstudier, vilket även är fallet den här gången. Det är verkligen full rulle för min del just nu, men det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag förutom VFU har två stora uppgifter till kursen att göra. Sedan trillar ju kursen i engelska på också... Det blir en hög grad av sysselsättning de kommande veckorna eftersom jag praktiserar heltid, dvs. 100%. Samtidigt ska jag sköta studier på 150% och från och med drygt en vecka framåt i tiden så ska jag även undervisa i svenska som andraspråk två lektioner varje måndag förmiddag. Och i samma veva drar kursen för examensarbetet igång, så jag vet vad jag har att göra om dagarna. Men tro för all del inte att jag klagar för det är härligt att ha något att fylla dagarna med... så att man känner att man lever! Det gör att man uppskattar de små nöjena här i livet mer!!

//D.D\\
... ska njuta av lite örongodis samtidigt som hon filar på outline till sin C-Essay

Kommentarer
Postat av: Caroline

i miss u mammut!

Postat av: leopardia

Nu knakade min nacke till, jag tror att det var din stress, som smög sig på där ;)

Annars är Toni Holgersson bra örongodis!

2009-03-11 @ 23:40:26
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback