anmälan är iväg

Ja, efter lite påpushning av ett par kurskamrater har jag skickat iväg ett abstrakt till en konferens som universitetet arrangerar i början på juni. Helt galet om ni frågar mig!! För fyra/fem timmar sedan hade jag bestämt mig för att strunta i det, men se vad lite påtryckning gör. Vadå falla för grupptrycket!? HaHa. Fast jag tycker ju det vore lite kul att få berätta om vad jag kommit fram till och allra roligast vore om man skulle lyckas få komma med i publiceringen. HiHi. Fast det är såå långt borta, så det "tappar jag bort" så länge. Nu är det fokus på att få allt klart i tid... Sitter ju fortfarande med finliret på resultatdelen för tusan. Suck.

//D.d\\
... börjar känna sig lite trötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback