det blev lite darkness också

Ja, när jag tröttnade på att höra Vanilla Ice var och varannan låt blev det till att byta tema. Det fick bli dark... as simple as that. Lite skön blandning på musikstilar tycker jag även fast majoriteten av låtar hittills har varit Nickelbacks.  Jag kan inte påstå att jag är deras största fan faktiskt, men det funkar väl... så länge det kommer lite annat mellan. Iron Maiden's Fear of the Dark till exempel och Dark Tranquility med Lost to Apathy, som spelas just nu!  Jag är då inne på den sjuttielfte omskrivningen av min diskussion, så de fem sidorna jag hade när jag gick och lade mig igår är ett minne blott. Fast till förmån för tre sidor med riktigt bra sammanställning av litteratur och intervjusvar som behandlar datorspelande. Lovely! I'm on the roll here guys!

//D.D\\
... can see the light within the darkness now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback