tre veckors väntan

Ja, jag har väntat på respons i tre veckor från och med nu ikväll. Imorgon blir det att jag skickar in en ny version trots bristen på respons på den första versionen. Det blir mer för min handledare att läsa och gå igenom, men det är inte min sorg. Han får ta den smällen eftersom det inte kommit någon respons på första biten. Nu har det inte blivit så mycket skrivet än eftersom jag varit ute och jagat intervjuer, tider för desamma och sedan sammanställt intervjusvaren. Fast det får bli eftermiddagens och kvällens jobb att fixa till lite mer skrift i min uppsats. Förhoppningsvis har jag en ny fräsch version värd att lämna in för respons imorgon. Hoppas kan man ju alltid.

//D.D\\
... tappade tålamodet igår ska väl tilläggas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback