tysk technopop a la nittiotal och språkinlärning

Ja, sitter och poppar Blümchen än en gång medan jag läser in mig på alla möjliga (och omöjliga!?) teorier när det gäller språkinlärning och allt vad det kan innebära. Jepp, jag sitter och försöker få ihop i alla fall en tredjedel av litteraturdelen på mitt examensarbete. Vad passar bättre än ett sådant upbeat tempo som den lilla tyska blomman? Det går undan om inte annat. Gav Lillstrumpa en helt makaber bild på hur jag satt och knattrade i ett makabert tempo i takt med Blaue Augen. HaHa. Och jag måste faktiskt erkänna att nästan i takt med låten var det... HaHa. Nåväl... nu har jag roat mig tillräckligt för nu.

//D.D\\
... återkommer med uppdatering så fort hon får tid över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback