underverk för själen

Tänk vad mycket ett par timmar i trevligt sällskap och god mat kan göra för själen... och psyket. Vi satt bänkade i mors och fars trädgård här på kvällstimmarna och grillade. Underbart!  De fick läsa igenom den tredjedel av arbetet jag har mer eller mindre helt klart och som Lillstrumpa var snäll och skrev ut på LC när hon ändå var där. Behövde få se mina ord på papper märkte jag och det har gett mig lite blodad tand. Vilket förhoppningsvis leder till att jag kommer någon vart de tre/fyra timmarna vi sitter uppe. För imorgon ringer klockan strax innan sju igen (har jag bestämt!) så att vi kommer upp och kan skriva lite innan yngsta svågern ringer för att hjälpa till att få ut och skjutsa iväg Pärlan. Det är dags att hon kommer ut ur garaget och blir ompysslad nu, då vi har tänkt att sälja henne.

//D.D\\
... som fått upp ångan lite, trots att det var lite småkyligt ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback