update from the keyboard

Det glöder! Jag har i alla fall fördubblat antalet sidor i min diskussion, men jag har fortfarande bortåt fyra/fem sidor kvar innan jag har nått minimumlängden för ett examensarbete.  Det har inte kommit någon respons/input från handledaren på det jag skickade in vid fyra, men det är lite för elakt att förvänta sig att han ska ha läst igenom det på sex timmar. Han är inte bara min handledare utan har ju x antal studenter till som han ska handleda... och så har han tydligen en bok att skriva fick jag veta idag.  Nu börjar det svänga till den där känslan som får mig att tro att jag nog faktiskt fixar det här... i alla fall!

//d.D\\
... som börjar bli otroligt trötter i nacke, handleder och r**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback