"e du vaken lars?"

 

Thumbnail


Hmm... Nja, skulle inte kalla mig själv pigg och alert, men vaken är jag väl. Klockan ringde för två timmar sedan, men jag kan inte påstå att jag fått något vettigt gjort än. Ja, jag har fixat med matdagbok och grejjer inför mitt "renoveringsprojekt" av mig själv då. Fast det borde vara prio på studierna. Sedan är jag lite väl duktig på att stressa upp mig över allt just nu också och det här med studierna konstaterade jag för en stund sedan att jag nog fixar. Det löser sig och nu har jag ju på gång den där artikeln som är viktigast inför morgondagen, så... Här ska fixas morgongröt med äppelmos och sedan rycker jag mig i kragen och börjar läsa artikeln för andra gången.

//D.D\\
... has to find the flow soon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback