idag är en Unidag

 


Om en dryg timme sitter jag på bussen in mot Uni-staden igen. Det är näst sista mötet för terminen/kursen och den här gången är det Endgame som ska stötas och blötas. Eller snarare; det är kritik kring Endgame och pjäsen i sig som ska diskuteras faktiskt. Ska bli riktigt intressant faktiskt! Är lite kluven då jag känner för att stanna hemma precis lika mycket som att jag vill åka. Världens bästa namne ska ju in till Uni också och jag misstänker att det kan vara sista gången på väldigt länge som vi träffas nu idag. Hemma vill jag stanna bara för att jag är så nere, men jag vet att det bästa för mig när jag är så här är att göra saker som jag egentligen inte känner för. Annars gräver jag bara ned mig alltför mycket, vilket bara slutar i katastrof.

//D.D\\
... har nått ett par insikter i sitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback