uppdatering: helgen

Hur bra som helst! Ute med ett stort gäng med helt galet underbara brudar. Tack! Bästa på kvällen var chocken vissa fick över att jag var så gammal, då de trodde jag var yngre. Värmde gott i en gammal gummas själ! HiHi.  Söndagen blev det bakismys med sambon och en vän, som blivit "utkastad" från sin och polarens lägenhet för ett par timmar. Thaimat (mumsigt!) och film var det och sedan en hel drös med sådana där program på tv som man glyser på bara för att man inte har något bättre för sig. Vilket jag visserligen hade egentligen, men det får jag ta igen idag och imorgon istället. Panik med analysen som skulle in förra veckan, samt med presentationsanalysen jag ska ha klar till på onsdag. Ser ut som två heldygn för min del, så att jag kommer vara slutkörd på onsdag; som vanligt!

//D.D\\
... keepin' to her trend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback