HP, översättning och jobbraggning

Want to Get Sorted?


                                                    
I'm a Gryffindor!

Ja, jag tillhörde ju faktiskt Gryffindor även under sommarkursen. Den där som jag hade sådana problem att få ihop en uppsats om Hogwarts till. Har fått besked om att den blev godkänd nu. Kunde inte få mer än G heller eftersom jag lämnade in på den sena deadlinen, så jag är nöjd. Helt hemskt kan jag inte ha varit dock eftersom läraren önskade mig välkommen tillbaka till nästa sommar. Fast en annan kurs då... Och de har faktiskt en hel del roliga kurser under sommaren, både när det gäller litteratur och datorspel. HeHe. Så vi får se... Har nog inga studiemedel att söka, så det blir ju fattigt om jag inte hittar något sommarjobb. Kanske översättare!? Någon som behöver en suveränt duktig översättare!? Till/från engelska och/eller svenska!?

//D.D\\
... raggar översättarjobb för fullt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback