lämna tråkigt besked

Usch, fick kontakta min goa kurskamrat nyss och säga att jag inte dyker upp på Uni imorgon. Jag har helt enkelt inte råd att åka in en "extra" gång just nu. Hur mycket jag än vill, så känner jag ändå att det är fel att åka in när vi har så mycket annat som måste betalas på ett eller annat sätt. Vi får hoppas att hon inte blir alldeles för lessen på mig när hon läser meddelandet. Nu innebär visserligen detta att jag får extra mycket arbete för helgen, men det får jag ta. Två sidor om Frankenstein i kombination med Paradise Lost ska jag nog fixa. Känner mig lite mer pepp på studier nu när största "klumpen över bröstet" (läs: HP - uppsatsen) är fixad och klar. Nyss satt jag till och med och tog tag i det sista på mattekursen för bövelen!!

//D.D\\
... has got the flow!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback