sömntutor

Idag sov vi till tio... och frankly I just don't give a damn! Det var så otroligt skönt att inte ha en klocka som ringer i örat på en. Och så att sova sådär på morgonen med sambon bredvid sig. Det är då jag sover som bäst! Jag vaknade dock redan innan sex (som vi faktiskt hade klockan ställd på imorse, men ignorerade) imorse - av KRAMP!! Hur dum får jag bli som missar att stretcha två dagar i rad!? Jag vet så himla väl att mina vader krampar till sig om de inte stretchas ut ordentligt efter minsta motionsbetonad aktivitet. Suck. Speciellt nu när det är omslag i vädret och är ömsom varmt, ömsom kallt. Ah well, idag blir det tjockare byxor och ett par andra skor på promenaden också - och STRETCH efteråt!! HaHa.

//D.D\\
... kör på stenhårt med sin privata utmaning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback