HaHaHa

Igår hade jag hela sju (!) unika besökare och idag? Inte en enda än så länge och då är det ändå sent på dagen. Vad håller ni på där ute i blogosfären egentligen? Har det varit sådant där toppenväder hos er idag med eller? För var det urkasst på förmiddagen, då vi var ute och knatade vår morgonpromenad. Sedan har jag varit tvungen att sitta vid datorn med en essay och lite annat smått och gott till studierna. Gisssa om solen sken då? Mhmm...

Nej, jag har väl inte något vettigt att säga idag heller, så ni har ju gjort rätt i att strunta i att trilla in här och läsa idag. HeHe. Nu när dagens "måsten" är fixade, så får det bli att ligga och lyssna på Paasilinna. Plockade med mig ett antal ljudböcker när jag var uppe hos Mamma Mu och Daddy DJ häromdagen. Har hela fyra stycken med mig, så kommer garanterat att få beslutsångest om vilken jag ska börja med. Vilken av de fyra ovan tycker DU att jag ska börja med?

//D.D\\
... hoppas på lite hjälp här!

***************************
Böckerna från vänster till höger: 
En lycklig man, Adam och Eva, Domedagen gryr och Snablar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback