halv introduktion

Disciplinen är inte vad den borde vara riktigt...  Endast halva introduktionen till Shakespeare är läst och jag borde ha kommit igång och skriva på min assignment. 2-3 sidor ska det vara om metaforer och jag har inte ens börjat. Jo, jag vet vad jag ska skriva om, men jag har inte läst på tillräckligt än. Ännu värre går det för J då han inte ens har startat än. Imorgon blir det jag som slår näven i bordet och ser till att det blir lite ordning och reda på tillvaron. Åh!  Jag har ju en date med ett charmtroll imorgon också. En god vän till mig blev mamma till en liten Viking för två månader sedan och eftersom han föddes för tidigt har de varit kvar på sjukhuset. Sedan ville de få lite rutiner innan de tog hem folk, men imorgon ska jag äntligen få träffa charmtrollet. Har sett en bild på honom redan, men det är ju inte detsamma som att träffa de små liven live juh!

//D.D\\
... hör inte biologiska klockan ringa, men är superglad för vännens skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback