jag har ett liv igen!

Fy fasiken va härligt det känns att ha ett liv igen. Har känt det som om jag varit gömd under en sten i fyra år eller något, men nu är jag tillbaka. Var inne på invigningen av det nygamla nöjeshaket här i stan. Ett av två ska väl tilläggas, så ni kan ju tänka er att det var massor! med folk. Vilka vi smidigt gled förbi i VIP-kön när vi kom dit. HaHa. Det kändes rätt gött faktiskt om jag ska vara ärlig. Anyhuu... sprang på Lillstrumpa och tjejgänget och vi tog en traditionell lakritsshot med brudarna. Nice. Nästa gång vill jag nog haka på er tjejor! HeHe. Nu måste jag dock ta mig i kragen och fixa inför kommande studie/jobbvecka.

//D.D\\
... laddar genom lite filmglys


Kommentarer
Postat av: Angelique

Ååh det är klart du ska med när vi ska ut igen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback