kärleksförklaring

Har just suttit över en och en halv timme och skvallrat med käraste bästaste mamman här i världen, dvs. min Mamma Mu Hon är verkligen en av mina största idoler här i livet... Mormor också då, men hon lever ju inte längre. Ja, you catch my drift. Allt och lite till skvallrade vi om och det känns så underbart att faktiskt kunna prata med sin mamma om allt och inget jämt. Det kvittar vad det är så VET man att det går att vända sig till henne. Den andra stora idolen i mitt liv är Daddy DJ Han är en otroligt god lyssnare, då jag har suttit i bilen eller promenerat och pratat med honom i flera timmar om allt och inget. Många goda råd har han kommit med i de stunder här i livet som känts som tyngts. Jag och mina syskon är otroligt bortskämda på det viset eftersom vi har världens bästa föräldrar; ALLA KLASSER!  

//D.D\\
... som blivit lite sentimental och kärleksfull så här på kvällskvisten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback