orosklump de luxe

Usch vad det inte är roligt att vara mig just nu. Ja, ni märker ju hur humöret svänger upp och ner, vilket är hur min stress yttrar sig. Har jag upptäckt efter flera år i tillståndet konstant stress. Inte konstigt att jag går upp i vikt då inte. Stresshormon är absolut inte bra för kroppen och det är det enda som pumpas runt just nu. Fått mejl från läraren som hade HP-kursen. Beskedet var tydligt och klart: Lägg uppsatsen på lådan genast!!! Vilket jag gärna skulle göra, men den är ju inte klar. Någon promenad har det inte blivit heller än. Jag håller på att somna vid tangentbordet, men det får jag inte. Sambon sitter och pratar om sina studier och jag upplever det som att han skäller på mig för att han får stressa. What!? Ta ansvar själv vuxna karl... Nej, racerfart på tangenterna så att jag kan slänga iväg skituppsatsen på lådan och bara gå och dra täcket över huvudet och förtränga allt annat så fort som möjligt!!

//D.D\\
... har riktigt bra planer hon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback