resultat på gravjakten

För den intresserade, så hittade jag faktiskt två familjegravar som tillhör dels min farfars morfar, dels min farfars biologiska farfar. Kan ha hittat en halvfarbror och dennes amerikanska frus familjegrav också, men det är ganska osäkert än så länge. Ska försöka börja ta tag i att leta i arkiv och diverse gamla papper för att få lite mer klarhet i den frågan tänkte jag. Det var tänkt att vi skulle ge oss till biblioteket redan idag, men vi struntade i det. Tur var väl det, då Mamma Mu ringde vid nio och meddelade att hon tänkte komma på besök. Yay! Vi tog oss en liten frukost/brunch när hon kom hit och sedan snurrade vi iväg till en möbel/inredningsbutik här i närheten. Fick med oss två batteridrivna värmeljus till vår fönsterlycka. Great! Sedan tog vi vägen förbi second handen här vid korset, vilket det ska bli besök gjort i till helgen. Eller helgen efter det. Kul det!

//D.D\\
... jagar vidare efter sin släkt på alla vis hon kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback