underbara höst

Vi tog oss iväg till brevlådan och slängde iväg min uppsats... Sedan bar det iväg på en timmes underbar promenad i höstiga staden. Ner till stranden tog vi oss och "hälsade" på alla kanadagäss som är på väg söderöver. Det stod ett femtiotal vid strandkanten och sov/vilade sig. Trots att det är ett tecken på att vintern snart är här, så var det otroligt mysigt. En mycket rogivande timme spenderade vi tillsammans ute i friska luften, så nu känns det bra igen. Knappt så jag förstår själv att jag tagit mig igenom den här dagen, men nu är det klart, over and done.


Här ovanför ser ni en superfin bild som verkligen illustrerar stämningen och känslorna jag kände under promenaden. Den är målad och därmed också tillhör en kvinna vid namn Pia Erlandsson. Förutom den har hon målat många andra underbara bilder i akvarell. Se till att ni hoppar in på
hennes sida och kollar in resten av bilderna, samt annan information som finns hos henne.  

//D.D\\
... njuter av hösten! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback