uppe före tuppen

 



Ja, tuppen (läs: J) ligger fortfarande och sover. Det förtjänar han... Jag har sovit längre än honom de senaste dagarna, trots att det mer eller mindre är jag som kräver att klockan ska ställas. Och allra helst tidigare än strax innan åtta. Även om vi inte har heltidsdagar så känner jag att jag vill komma upp tidigt, men det blir ju inte så. Förrän idag!  Superstolt är jag över att ha kommit upp så här pass tidigt. Allra helst skulle jag vilja ge mig ut på en promenad redan nu. Det kliar faktiskt i benen, men first thing's first. Hogwarts paper ska putsats till och jag misstänker att jag har sisådär två timmar på mig. Misstänker att J vaknar till kring nio idag... Mmm, och förresten! Det visade minus i morse och det är verkligen INTE bra. Pärlan står fortfarande ute och kan frysa sönder; i år igen! Vi lär oss ta mig fan aldrig...

//D.D\\
... med en orosklump i magen som bara växer

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback